080829 23:30

stack till jenny iallafall. det var la trevligt. man blir lite less på vissa människor ibland. och vissa är bara sådär lagom underbara hela tiden. tänker inte nämna några namn till något av dom. iallafall. ska väl till pella imorgon :] saknar alla där så jävla mycket! underbaringar. ♥ nu ska jag försöka gå och lägga mig snart. hatar att gå och lägga mig, av olika anledningar.

godnatt ♥

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbiiii

JAA Då SES VI IMORN Å PUSS PÅ DET!



och jag vet precis vad du menar, det här med att gå och lägga sig. men faktiskt, just nu mår jag bara bra även fast klockan är 12.

2008-08-29 @ 23:56:44
Postat av: Tobias

svar: den e fin den :D

2008-08-30 @ 10:31:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0