080831

typ gammal bild. någon gång efter jag hade klippt mig. funderar starkt på att klippa lugg, har gjort det ett tag. skulle gjort det för ett tag sen men då hade jättemånga det, men nu är det typ ingen som har det, och jag skiter  i om det är inne eller ute, så jag kan göra det nu. (y) ska väl snart försöka äta något. ska samlas om typ drygt en timme. oj. har inte packat eller någonting. hurry hurry. orkar inte. haha. ska spela borta i jonstorp, inte så långt plus att dom inte är så svåra. så det klarar vi :] mmmh jaaaa, kommer väl in sen, tjaa'rå. ♥

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbiii

KLIPP LUGG! emma jag måste bara säga att du är så bra. hela du, du ska få en puss!

2008-09-01 @ 23:45:56







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0