en helt okej söndag



bild på mig och fanny från i början av sommaren. skulle på picknick. hiihihihihih. spelade match innan dårå mot jonstorp, vann med 5-1, kunde skitit i det där målet till dom. gick alldeles för enkelt in. aaajaaa. mamma och jag skulle egentligen målat ett bord nu, men ingen utav oss orkar. hahaha. så ja, ich gick upp hitch istellicht. så bra på tyska. MVG! inteeee. ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, fast jag gick upp klockan 10. ska VARA hos tandläkaren klockan SJU imorgon. måste gå upp klockan SEX! hinner nog till skolan sen, börjar kvart över 9. PUSS JU!

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Amir Akrouti

sv: november månad förra året :)

2008-08-31 @ 18:01:44
URL: http://amirakrouti.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0