give me flädersaft

kort sammanfattning av min dag änsålänge, och framåt..

stängde av väckarklockan på mobilen minst 10 ggr.
gick upp klockan 10
mamma och jag åkte in till den stora staden
gjorde vad vi hade planerat, köpte lite saker
kollade på söta kattungar i en butik (jag typ dog)
vi ska nog köpa katt (hahaha inte pga dom i butiken, vi visste inte att de var där)
fikade på kakboden
räkmacka, vanilj-kringla-sak, loka, latte
kom hem
gick ner till stranden
låg där en stund med mamma
försökte förklara vad blogg.se vad för något
det vet hon, men hon fattar inte.
jo, egentligen. men hon fattar inte det roliga.
inte jag heller
ska väl till pella ikväll
saknar alla sjukt mycket

♥ PUSS!

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0