glädje

pella sa till mig innan att wombat's spelar i malmö den 10 oktober. kostar inte ens 200:-

VAD SÄGER NI OM DET HA!?

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Amir Akrouti

sv: nej det är så himla mysigt :D

tack så jätte mycket!!

2008-08-24 @ 21:00:13
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!¨





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-24 @ 21:09:25
Postat av: gabbi

wowowowowo säger vi dit ska vi gå juuuuuuuuu!!

2008-08-26 @ 21:07:26







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0