helgen med jessica

 

igår var jag, jessica och fanny på stan. vi stack in vid 11. jag köpte en rosa jacka från ginatriot, svart kjol, ginatricot, en randig stickad tröja från H&M/l.o.g.g, och ett skärp. kommer nog bilder. 

på kvällen var vi hemma hos fanny och hade det supermysigt. vi gjorde drinkar, supergoda. improviserade de flesta, några gjorde vi från recept. kanske en? helt underbara var dem. vi åt pizza, färdig deg. (höhö). men vi gjorde allt det andra själva, och den blev sjukt god. sen hade vi lite spakväll. gjorde ansiktsmasker på fanny och jessica, och så hade de fotbad. (jag gjorde ingenting, för jag klarar inte av att andra människor håller på och gör saker med ens ansikte och såntdära ni fattar) och sen så satt vi och pratade typ jättelänge och åt fannys och min egengjorda glass. (hemligt recept) jag och jessica gick hem till mig vid 2.

imorse stack jessica vid halv 12 kanske? hennes pappa hade kört runt och letat efter mitt hus i typ en timme. :o ojz. men han hittade väl tilllslut, efter att jessica hade satt på sin mobil så han kunde ringa. hha. tråkigt att hon stack, men vi ses snart igen hoppas jag, + att hennes pappa vill ha hus här igen :'o

puss


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0