måndag



morning morning.  (y) gick upp10 idag, fast var lika dödstrött för det. jag har som
mål att jag ska gå upp 6 varje morgon när jag börjar 9:an, nej inte i början.
då kommer jag få börja med typ kvart över 7, (vanlig tid för mig).  träning sen idag. :s

vad ska alla göra idag? & när börjar alla skolan? :)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbi

JAG BÖRJAR IMORN omgomg funpark haha säg nånting som jag kan skriva upp på en klisterlapp dom är snygga!

2008-08-18 @ 14:23:48







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0