men då slösar vi bort våra liv

jag är trött, tror jag iallafall. vill inte sova ensam </3 kom hit jessica. jag har orkar inte borsta tänderna. tack för att jag inte har smink på mig, skulle inte orkat tvätta bort det. detta är sånt som ingen bryr sig om. varenda liten människa skiter i om jag inte orkar borsta tändena. imorgon kanske jag skulle göra någonting med fannsi. hööras kaanske. sen på tisdag blir det kanske väla, hanna & jag kanske skulle följa med mamma.

ha det bra, godnatt och sov gott. <3

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Mia

Ganska kul att läsa ändå :P

2008-08-17 @ 22:52:01
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0