nyvaken maha


sticker snart till örebroo with mah familyy. ska nog ner och
ta ett dopp först. nej, inte ett dopp. jag ska vara i lääänge.
moahha. i örebro blir det nog mest gå på stan, stan och mer stan.
ska då hem till min farmor och farfar. de bor precis vid stan.
najsnajs. dom har ingen dator än, så jag kan inte skriva här därifrån ):
men jag klarar mig :D då blir det en bilresa på typ 100 timmar dårå.

nej men iallafall typ 6. :s men ni får ha det så bra. kommer hem på onsdag.

fest hemma hos ****** (hahah, spännande) då, vet inte om jag hinner dit.

buhuh. ´HOPPAS! pussssss på eeeeeeer <3


sånt som folk tycker om mig
Postat av: Dress Like a Princess

morrn morrn, fin bild

2008-08-04 @ 08:09:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0