081205.

små modebloggar är överskattade.
jag läser inga bloggar längre.
jag har ont i huvet.
jag vill ha glass.
jag har världens godaste glass hemma.
jag hatar matte.
det är rosa moln.
jag är typ besatt av moln. de är väldigt roande att kolla på. små molntussar kan säga så mycket.
jag ska kolla på desperatehouswives 2.
det är totalt helt äckligt bra. åh ja vad bra det är.
vi har inget mer i skolan nu som vi ska bli färdiga med.
jag måste till stan/väla/malmö.
det är fredag.

susan är mycket sötare utan massza smink och skit. lynette är skitsöt på denna. gabrielle är ful som micheal jackson. men hon är ännu fulare utan smink. heheh. ni kommer tro mig om ni klickar här. och jämför den med hur söt hon är här.

puss.


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0