HER NAME IS AMELIA.








snyggtsnyggtsnyggtsnyggtsnyggtsnyggtsnyggtsnyggt osv.osv.osv. Karl Rothenberger på dripbook har tagit domhär bilderna och många eckligt snygga fler som garanterat kommer flyta upp här. annars får ni la fråga vem das kleine fotografe ist framöver. Jag har jättetråkigt, om ni inte har så tråkigt att ni inte ens kan skriva en kommentar så kan ni skriva något.  vad som helst. PUSSEN.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: kommer du ihåg mig-lovisa?

jag har fett tråkigt (!)

hallå. vi borde ses en dag och disskutera sakfrågor (?) näj, men ja. gnå gnå o god jul

PUUSSZZZZ

2008-12-22 @ 22:05:11
Postat av: emma sv;

sv; haha, absolut. sakfrågor låter intressant! pusz och guten julen!

2008-12-23 @ 13:37:16
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0