bort med pengarna, hit med sakerna



 


 
 

♥ vanlig stor grå superskön hoodtröja från BIKBOK. [tänkt köpa LÄNGE, och jag hade lite tur idag för en gångs skull. det var halva priset på den så den kostade bara 150:-] 

♥ svart, blommigt linne från BIKBOK med rosett där fram. 129:- 

♥ vanlig tunn farfarströja från H&M 129:- [var osäker på om jag skulle köpa en, men det är så skönt på sommaren]

hårband och hårsnoddar från glitter [halva priset på allt med rosa märke] vet inte priset. men det var runt 20:-

♥ haha. en liten deo från nivea. tyckte den var lite söt. man kanske inte ser här på bilden. men den är typ jätteliten.
köpte den på lindex 12,50:-
sminkborttagningssavetter. 19,50:- (lindex)



det mesta av detta köpte jag för jag behövde till gothia. sticker ju på söndag. ahhh. börjar längta lite nu.
nu får man väl snart gå ut och se om det finns någon sol. blekfisk som man är. maha.
puss på er.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

men ofta du är blek, du är ju mkt brunare än mååååånga andra :]

2008-07-10 @ 17:23:35
Postat av: Nastasja

jag var bara tvungen att skriva hej, du ska ju till gothia. lycka till :)

2008-07-10 @ 23:04:05
URL: http://nastasja.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0