det där att gå på stan är min grej

oh vad jag älskar malmö. men jag saknade väldigt mycket göteborg iallafall.
jag letade hysteriskt efter en jeansjacka överallt men alla var för stora. det fanns väääärldens snyggaste på monki(såklart) men den fanns bara i M. ALLTID ALLTID ALLTID! varför finns det aldrig i min storlek? fattar inte affärer att dom behöver köpa in mer av dom små storlekarna när de alltid är de som tar slut först!? och på rean är det ALLTID bara M, L, och XL som hänger kvar. INTE SANT? oh. den på monki var iallafall helt perfekt. lite sliten, kort i midjan och AH. ni kan kolla på hemsidan.

kan någon svara på om jeansjackorna på topshop är slut?
ska ju dit nästa vecka på gothia. kanske tar en sväng.
puss på er








sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

jag gillar dig blogg. mkt

2008-07-10 @ 23:30:09







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0