ensam :( buhu


jag har verkligen tråkigt. och jag känner mig helt ensam.
vad gör man då? typ går och lägger sig och väntar på att det ska bli morgon?
och så har man en säng fylld med grejer som man också måste städa
innan man preciiiis tänkt gå och lägga sig. fan! typ.

gabbi, jag hatar också nätter. och hatar är ett starkt ord.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: äma

Alltså gud, känner verkligen igen det där.

Känner mig en aning ensam jag med, och det där med att städa undan alla grejer på sängen har jag just gjort. Eller jag, städa och städa, lägga allt på golvet bredvid.

Godnatt, eller ska jag skriva ond?

2008-07-27 @ 00:52:02
URL: http://eexx.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0