rockenroll blå ögon- igen

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig
och ta dig långt härifrån

Vi skulle stjäla allt
Och slänga bort det igen
nu finns det inget värt att stjäla
men du - du sätter höstsolen i eld

Jag går genom löven
som faller ifrån träden
känner mig som en främling
ingen ser
ingen ser längre


Jag vill se dom där skyarna igen
jag vill försöka igen
den här gången
den här gången
kanske världen förstår oss



du kommer aldrig förstå.
kommer någon?

sånt som folk tycker om mig
Postat av: emsie

jätte söt blogg :) ,emma

2008-07-29 @ 20:59:53
URL: http://emmsie.webblogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0