schtodzzimatta á la sova på den.


skaaa ut med fanny och sova på schtoddzin nuuuu. ich bin eine kleine skommbanan!
aså banán. inte banan. du vet vasaloppet. men aså frukten. banan. skummbanan.
annars kan man ju misstolka att vasaloppet, som är en bana, är gjort av skumm. ajaj.
skum(snö). jag fattar inte men fanny sa det. banan á la skum. slash fanny dårå aså lixxz.

jajjajaa, back to reality.  typ eh ? eh ? what the PIIIIIIIIIP. palla :O
jaja, vi har massa chips. det är LÖK gånger tuuuusen bara massa fett och saaalt.
som oss. jaja. ska sova nu. nepp ska jag inte. ska lägga mig på sschtoddzin.
under tousends of stars. heido.

nattiiizzzzzzzz. :D:D:D

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0