stilikon?

måste bara tipsa om denna bloggerskan. Kristin's
hon har grymt fina kläder, de flesta har jag redan sett. men dom klär helt GRYMT bra på henne. det är ett under om hon inte blir modell. sjukt sött ansikte och allt. oh, jag älskar hennes blogg.






jag har tänkt på dessa jeansen mycket länge. men det har känts som att de inte kommer passa. kolla på henne?
de sitter HELT perfekt. kolla den randiga tröjan med den svarta västen till. så snyggt.
bra stilikon? yes.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0