stress och shopppppp


okej, jag fick jättelust att blogga. mehe. igår hade jag gjort en sånhära lista av vad jag skulle köpa i malmö, för hanna och jag var ju där och gick på stan igår om jag eller ni missade det. men sen uppdaterade jag aldrig inlägget så nu är det booorta. buhu. gud vad ledsamt. eller hur det stavas.

men jag hade typ en lista på 10 punkter eller något, men det blev bara en sak. YES! en kasse iallafall. men det blev ett par ballerinaskor från wedins. svarta med väckat där framme hjälp stavning har brottom och en rosett.

ska iväg till väla nu och shoppa igen. har massa saker jag måste ha till gothia. kommer tillbaka sennnaaarre.
puss på er alla. :D

sånt som folk tycker om mig
Postat av: äma

Herregud, vad söt du är. (om det är du på bilden?)

Och vilken fin blogg du har. :*

2008-07-10 @ 18:15:15
URL: http://eexx.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0