studsimatta + handduk + solande människa = svampbob



har ni provat ligga på studsimattan och sola med en handduk/ett badlakan under?

då om man kollar ner på skuggan så ser man ut som svampbob. då blir man en stor fyrkant med armar och ben. plus en liten bula där uppe om man vill det.

haha, har jag inte roligt? :D ni kommer gå ut DIREKT och testa, i know it!
så härligt väder :D (och här sitter jag .. -.- ) träna sen i denna värmen. help!

sånt som folk tycker om mig
Postat av: gabbiiii

haha ååh vem kommer på nåt sånt? emmaemma såklart åh jag gillar dig och jag gillar svamp bob med :*

2008-07-10 @ 12:45:32
Postat av: Anonym

haha ååh vem kommer på nåt sånt? emmaemma såklart åh jag gillar dig och jag gillar svamp bob med :*

2008-07-10 @ 12:45:49







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0