igårdagens


 
   [klädseln i går om det var någon som inte hängde med på det]

igårkväll var jag på brunnbyplanen. varje år har dom något sånt att alla som varit där får komma dit och äta och lite sånt. det var la trevligt och sånt. dom flesta i min ålder var kvar där till typ 12, jag gick då för hanna frös. ja, hon gick också såklart. idag är det ganska fint väder, det går mot bättringsvägen. på onsdag skulle det bli sånt jättefint väder. imorgon kanske jag ska till ängelholm och båstad med famijen. typ gå på stan och sånt. brukar göra det såhär på sommaren.
idag vet jag inte vad som händer. blir väl packa upp väskan och städa och annat sånt.

jag älskar wombats. på tal om ingenting. men dom gör en så jekla glad. och deras skiva... moah :*

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0