visst känns det fint nu, hurricane?



jag vet inte vad jag ska göra ikväll. blir väl inget speciellt antar jag. pappa mms;ade mig precis
och sa att det var rävungar på cykelbanan där bortåt. att dom hade ett bo där. det är typ det sötaste
som finns. oh. men jag orkar inte cykla dit. och inte gå heller för den delen. jag är hungrig.

något på tv ikväll eller annat? :] kommentera eller något så jag blir glaaad. eller nåt.
pusss på er.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: emelie

ha en trevlig kväll :)

2008-07-11 @ 22:01:19
URL: http://emeliekarlsons.blogg.se/
Postat av: äma

Svar: Jaa. :D



Ny header? As fin. (Y)

2008-07-11 @ 23:12:08
URL: http://eexx.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0