' onsdag med lite av allt. för lite.

image123 image124image125
jag är fetehungrig, och sugen på allting typ. men ska nog äta snart. innan jag sticker. om typ några timmar sticker jag och min familj upp till himlen. nej. men ni fattar. jag ska typ gå på stan heeeela tiden. :D och sånt. men mest det. idag var det en konstig skoldag. det var två stycken i min klass, och vi ska vara 19. yeah. så jag gick hem. jag hade ont i huvet(migrän) och annat liknande. jag vet inte mycket mer jag ska säga. men jag kommer inte höra av mig i helgen, jag kommer på söndag/måndag igen. min farmor&farfar har igen dator. inte än iallfall. men ja, ni får ha det så bra. pusshejz

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0