sommarlov + regn


kom nyssss hem från skolan. ja, jag var ju på skolan. men inte innuti. vi hade ju skolavslutning.
det såg först ut som det skulle bli fint väder, som det såg ut på morgonen, men sen brast himlen upp,
och det började regna. alla sprang in. och jag kan säga att det inte bara var regnet som rann, det var
många många tårar. jag går ju i åttan, så jag grät ju inte speciellt mycket. men det är väldigt hemskt
svårt att lämna alla nior. det är så sorgligt. dom har ju gått på min skola sen jag började. :(
men jag vill också hälsa ett lycka till till aaaaalla nior, och ni var jättefina idag och jag kommer sakna er grymt mkt.

jaja. sommarlovet har börjat. på måndag börjar jag min konfirmation i 3 veckor. får se hur det blir. dom flesta har hoppat av. tråkigt. men det går ju massa fler trevliga barn där :D :*

HA DET BRA, hoppas ni andra har finare väder än jag har här där en liten sak sticker ut från skåne. :* haha. öde kära nyhamn.

 

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0