trött,trött,trött.



Har spelat match för en stund sen. Fick åka en och en halv timme för att komma fram till den platsen vi skulle vara på. Det är bara så segt. Vi spelade inte bra i början. Men senare gjorde vi. Ibland bara kan jag bara älska vårat lag väldigt mycket, vi har så bra sammanhållning. Motståndarna vann iallafall med 3-2, fast vi spelade bättre. Jag vet inte varför dom vann. hahah.

Jag är sjukt förkyld, och känner mig helt tjock i hela huvudet. Jag har jättelust att bara sitta och kolla på simpsons i typ hundra år och bara chilla. Fast jag vill jättegärna gå på stan. Och jag har ingenting att ha på mig på fredag.
DET ÄR REDAN MIDSOMMAR PÅ FREDAG? tiden går riktigt snabbt.

ha det bra, någon som vill ge mig en milkshake? hahah. feeeeeeetesugen på det. :D

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0