081127.

detta är den stora anledningen till att man fastnar vid datorn. skulle kunna sitta på den hemsidan och bara illglo i timmar. men så mycket hinner man inte vid denna tiden under skolans gång. fynej så mycket vi har. ehm.. ja, enligt mig är bilderna bara underbara. massza fler liknande bilder från samma fotograf, oherregud. så snyggt. men tryck på det första ordet i detta inlägg. fastnar inte du också? (ps. finns fler sidor, tryck på next nere i rutan på den länken om ni missar't)





sånt som folk tycker om mig
Postat av: Carita

Åh, alldeles underbar. I'm totally in love o;

2008-11-27 @ 17:18:17
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: amandasundgren

Guud va fina bilder du har på din blogg!!

jag gillar verkligen bloggen din ;) ska verkligen fortsätta läsas :D

kramkalas

2008-11-27 @ 17:38:09
URL: http://amandasundgren.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0