13.

Kan jag gå med dig hem från bussen? Kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen? På Fredag kanske jag kan få biljetter till dansen. So I can shake you.. oh.

Ibland är min text i inläggen i Calibri, ibland i TimesNewRoman. (oh my god, what a big problem!) typ.. men det är lite finurligt. Jag tror inte vad jag vet vad det ordet betyder, för då skulle jag inte använt det. Men hur svårt kan det vara? Det är lixom ingen som säger till mig när jag föds att finurligt betyder listigt, och listigt betyder smart, och smart betyder tänker rätt. och så vidare osvosvosv. Men man förstår ju. Detta är ingenting som någon vill veta, det är bara mitt onsdagsyrande. (varje-jävla-dag-yrande)

JULIA VILL TIGER LOU - U - U - U! (oh oh oh)
inom-parantes-igen (oh) är ett bra ord, man kan använda det närsom. OH!


sånt som folk tycker om mig
Postat av: johanna

ha en fin kvälL!

2008-11-12 @ 15:41:45
URL: http://hape.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0