Chokladsug.

Klockan är 14.26 och jag är hemma. Från skolan. Det är typ en befrielse att komma hem. Jag kan likagärna sätta mig och plugga huet av mig när jag kommer hem, men jag blir alltid lika lättnad. Jag ska sluta säga "typ", det är inte speciellt orginellt, och om man menar något så menar man det. Man menar inte typ något. Iallafall, snart ska jag iväg på tennis, för-hoppning-s-vis med fanny. Den bajsrumpan har ont i munnen. (haha, haha, haha). 

Inte ta mer radiokaka, inte mer, inte mer. Inte ta mer radiokaka, inte mer, inte mer..





sånt som folk tycker om mig
Postat av: Jäsi

hahah vad var det jag alltis sa ett tag, eller? visst var det de <3

2008-11-12 @ 12:54:54
Postat av: emma sv;

sv; vad var det du alltid sa? jag hajar ente.

2008-11-12 @ 15:26:27
URL: http://ehhma.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0