081121.

Fötterna brukar du glömma, två fötter kan också vara ömma. Du går på dom, du står på dom, nya skor skaver även små sår på dom. Du offrar dom mer än du tror. Instängda i dina skor.

En kontig låt som man sjöng om och om igen för några typ hundra årsen. Hm. Jag vet inte varför jag kom och tänka på den.. wellwell. Ursnygga skor från chicy. Riktigt snygga grejer har dom faktiskt.

Min jul-klapps-jag-skulle-vilja-ha är typ 100 meter lång. Och då väljer jag bort många saker också. Det är med typ.. hm.. 5 eller fler skivor.
PUSS/e.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Jessica

Hjälp mig med önskningar jag har bara en enda på min lista ! :o

2008-11-21 @ 20:10:09







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0