Namnet säger sig själv.

Kolla, jessica! KYCKLINGEN!! ååhhååhåh. V I L D A :* saknardigdinbusbajs. (men snart får jag kanske träffa två älsklingar i en smäll? jo.. kanske en månad kvar menye) Idag är det toorsdag, helt okej dag. Mer än okej idag, för det var ju läsdag. chhhhill. Läste typ 100 sidor, på några timmar hahahha. Men jag var på annat också, plus rast. (och så var det en ur-usel bok) men är tvungen.. om jag inte byter bok. (orka). Lite matteplugg, kanske svenska och lite annat shit. PUSS, E.
 

sånt som folk tycker om mig
Postat av: ebba

gus så sött hun är det din?

2008-11-15 @ 14:01:52
Postat av: emma sv;

sv; ja, det är den verkligen! Nej, det är jessicas (martinsen) :)

2008-11-15 @ 16:27:20
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: Jessica

ÅH, KICKLINGEN devar denjag pratade om precis. hihi hoppasdu inte träffar vildanär hon har pms( hon har faktiskt det på riktigt :o) då blir hon hemsk BÖH

2008-11-21 @ 20:17:01







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0