Nytt inlägg.

Pratade med jessica nyss. (det blir nice)
Men iallafall, pluggat svenska hela dagen (nej, verkligen inte, men det lät bra), såååå kuuul. Och lite fotbollsavslutning, sååååå trååååkigt. (sjukt) Jag tror jag kan svenskan, har knappt pluggat på den. Jag vet inte vad jag gör, sitter och tänker på annat, men jag kan det typ redan. Eller så fattar jag ingenting. Det kommer jag aldrig få reda på. (Jo, kanske när jag sitter vid provet imorgon som ett stort frågetecken och inte fattar någonting och frågar om vi verkligen skulle kunna detta)

PUSSHEJJULGRAN(för jag längtar till julen)



sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0