RADIOKAKA.

Meme ock jeg bekede iger. Jag gjorde efter detta receptet. Blev en radiokaka utan radiohead.












sånt som folk tycker om mig
Postat av: linnea

SVAR; åh, tack så hemskt mycket!:)



hihi, kan jag väl tala om för dig ;p på stället där du i vanliga fall ändrar din ''hoover'', alltså färger och så.. där kan det t.ex se ut såhär:'' .nav a { color: #5c5b51;text-decoration:none;}

.nav a:hover { color: #6c6b60;text-decoration:underline;} ''. så leta upp det i din stilmall, och lägg sedan till detta:'' background-color: #c8c8c8; (innanför } )



så det ska alltså se ut såhär sen;'' .nav a { color: #5c5b51;text-decoration:none;}

.nav a:hover { color: #6c6b60;text-decoration:underline;

background-color: #c8c8c8;} '' lycka till! =)

2008-11-08 @ 14:11:57
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: ebba

men åååh ngt gott :)

2008-11-09 @ 20:19:27







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0