(s)kills.

Palla att det blåser som satan varje kväll, helt omöjligt att sova. Eftersom det tjuter som jag-vet-inte-vad i hela övervåningen. Böwueh. JAG MISSADE FÖRSTA HALVTIMMEN AV DESPERATE HOUSEWIVES OCH JAG HAR LÄNGTAR EFTER DET EN HEL VECKA OCH JAG HAR TÄNKT PÅ DET HELA DAN. Och jag glömmer det minuten då det börjar? Jag fattar inte hur bra man kan vara på såna saker som jag. Duktigt, applåder. Plus att det bara är reklam när jag kommer. Nu börjar det igen, pusshej,



sånt som folk tycker om mig
Postat av: Anonym

<3

2008-11-19 @ 14:02:13
Postat av: Carita

Åh, så fint!

2008-11-19 @ 19:08:19
URL: http://minicookie.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0