GLASSiSTORALASS

Snälla någon kom och ge mig en sånhär?! MC FLURRY!! (med krossad daim) från mcdonalds. Åhåhåhåhååh. Det skulle sitta fint nu. Iochförsig har vi massa glass hemma.. men jag vill ha en såndär :D

Var faktiskt kul på tennisen, spelar man till womats så gåre ju finfint! Jag är sååå sugen på solsemester, läste någons blogg här som hade kommenterat, och hon hade precis beställt en resa, DÄR DET JÄTTEVARMT. ÅH! Men det blir nog Paris så sportlovet(ser frammåt) och sen Österrike i sommar :D

PUSSSSSSS!


sånt som folk tycker om mig
Postat av: S A N D R A

ohh den e ju så god :D

2008-10-14 @ 19:04:36
URL: http://sandr4.blogg.se/
Postat av: Ap

MumS!

2008-10-14 @ 19:07:57
URL: http://alipaj.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0