Gulligt tycker jag.

Citat av M.Tingsek;

"Jag upplevde kärlek vid första ögonkastet när jag träffade min fru första gången. Det var mitt under en spelning jag hade, hon stod i publiken och vi fick ögonkontakt. Vi blev ihop samma kväll. Det var så speciellt, det var helt magiskt att se en människa, som jag inte kände, i ögonen och bli helt varm och pirrig. Det var det som fick mig att fria efter två månader. Jag tror att kärleken dyker upp när man minst anar det. Jag träffade ju min fru så. Hon fanns där ute, det gäller bara att inte fokusera så mycket på att leta."

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0