MONKI

Detta vill jag ta med mig hem från monki(det blir alltid något ju)

Ni ser spetströjan där, den har jag velat ha sen den kom ut. Men jag har inte kommit in till malmö. ÄR DEN SLUTSÅLD? Och jag hatar hatar hatar ginatricot för att de gör likadana nu. ÅH! Så fult att de ska göra kopior av ALLT.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: ida

Jag har också gjort ett kollage med lite Monki-kläder, i mitt senaste inlägg. Men tyvär så har inte Minki kommit hit än, men snart så :)

Hoppas du hittar de fina kläderna!

2008-10-12 @ 22:29:09
URL: http://idasjodin.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0