MORNING.

MorningMorning. Tänk att jag börjar dagen med ett jätteroligt testellervadmanskakalladet. Jag sitter fortfarande och tänker på hur underbart god min chai-latte var. Helt otrolig. Iallafall, sen blire väl GABBSIIIIII som kommer hem till mig eller något sånt :* P U S S.



[Jag måste bara berätta om festen hos Calle och Corre helgen!

Fingal spydde ner hela mattan och sedan halkade John och Julia i spyan å började gegga i det. Linnea däckade redan kl 8 så Mormor och Pella ritade massa penisar i hans ansikte. Julia Ravanis började ragga på Clara men blev totalt dissad när Erica började att strula med Jocke Bergmann(haha) . Då gick Julias mamma fram till Lotta för hon va den enda som dög. Kvällen slutade i kaos för Oskar  hade ringt polisen och dom körde iväg honom eftersom Calle hade anklagat honom för att ha antastat Daniel.

Gör samma själv, skriv texten å slumpa fram namn i din mobil.]

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0