dåtid nutid framtid

kom hem från kyrkan för ett tag sen. det var helt okej. var några som sjöng och såntdär, och vi fick vårat kort på hela konfirmationsgruppen. ÅÅÅHH saaaknaaa :( saknar det sjuukt mycket. buhuhuh. kollade lite på idol sen, så sjukt tråkigt det är. galet töntigt. 

går fram till onsdag denna veckan, sen har vi SO-prov OCH musikprov direkt när jag kommer hem på samma vecka ;s musik är väl inte så svårt, men SO!? :o måste prov finnas? ;s palla skolan.  



sånt som folk tycker om mig
Postat av: Jessssica

JAg dör vad gulligt, din lillebror har blogg och så kollade jag på kommentarer och hans kompisar har också blogg. jag har LÄST ALLA :D:D:D:D:D:D

2008-09-07 @ 12:59:35
URL: http://etthundraelva.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0