desperate houswives

Blev inte vanessa ikväll. Klockan halv 9 ungefär så hade vi ätit klart, och sen skulle jag hinna byta om och allt det där, och sen cykla dit på mer än en halvtimme. Då skulle jag inte varit där förens efter 10, och jag kände inte att det var lönt eftersom jag då var tvungen att sticka typ 2 timmar senare plus att jag inte orkade cykla när det var mörkt och kallt, och orkade inte lägga pengar på buss. Dessutom är det en bra bit dit. OCH DESSUTOM var dom inte hos vannessa utan hos gabbi och jag hittar typ inte dit. Haha.


Mamma och jag (pappa ett tag) satt och kollade på två desperatehouswives avsnitt istället från sesång 2. Fick den boxen för jättelängesen, och såg ett / två avsnitt då. Tänkte att jag skulle kolla mycket i sommar, men det var inte så mycket tid.. Mh, DH är typ beestt.

PUSS!


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0