rain rain rain

rakt på sak. på idroten i skolan så skulle amanda och jag springa orientering runt om i nyhamn(skitkul mmh) och efter ett ag började det spöööööööööööregnaaaaaaaaa. men vi sprang ändå. när vi kom tillbaka(trött som mmmh) så var det ingen idé att bya om till kläder igen. där gick jag runt på skolan för jag skulle hämta fannys böcker till henne, helt jävla dyngsur. mmmh känns fint. sen cyklade jag hem och typ frös ihjäl. har aldrig sett ett värre regnoväder. typ. inte oväder, men aldrig sett det regna mer. sen hoppade jag in i duschen, bytte om och gick hem till fanny. var där i typ en timme. sen stack hem och åt. sen träning -.- palla inte. ont i huvet och är yr, frisk til loondoon vill man vara ju.

puss.


 


sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0