ups, smittat av mig med bloggen

hjälpte min lillebror med en blogg igår. ( hans idé )haha. han fattade inte mycket. han hade skrivit att han snart skulle äta och sånt där, sen så idag frågade han mig om han skulle ändra alla inläggen han skrivit, eftersom han inte åt just nu och allt det andra. hahahahhaha. undrar hur det går för honom i bloggvärlden, jag tror han mest kommer lägga upp musikvideor med 2pac, jay z osv och massa bilder på olika fotbollsspelare. men vem vet, ha kanske blir den nya tobias? men inte lika snobbig ;) höhö. men det vet la ingen det heller, han är ganska kräsen med sånna saker för hans ålder.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Ammii

haha jag undrar vad min brorsa skulle skriva om.. tv spel och flockor? HAHa..

2008-09-06 @ 16:32:30
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Jessssica

ÅH fett nizzzz jag ska lätt prenumerera på hans blogg skicka länk? :D

2008-09-07 @ 00:00:46
URL: http://etthundraelva.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0