AW





Nej, det står inte något i stil med naaw i rubriken. Wang. Varför alltid så perfekt? Egentligen en solglasögon-sak, men jag älskar allt.


Jag har bestämt mig för att jag är klar med företagsekonomin nu. På detta provet ska jag ha MVG. (haha, jag hade IG förra gången, men älskar inställningen). Tänkte typ lägga mig och kolla på en film, annars ligger jag bara och tänker på provet. This is bad, really bad, Michael Jackson. Pallar inte att jag tänker det varje gång något är dåligt MEN OKEJ.
Torsdag, sen fredag. Pallar inte... att... eh skitsamma. Allt är bara skitsamma. Men pallar inte denna fredagen helt enkelt.

Update: sa pallar inte 3 gånger i detta inlägg


sånt som folk tycker om mig
Postat av: denielle ♥

nej jag bor inte i helsingfors, jag bor i gööteborg. men var i ängelholm på cheer camp :)

2009-12-09 @ 22:25:47
URL: http://deniellelinnea.blogg.se/
Postat av: jullis

pallar inte att jag också alltid tänker på det, this is bad real bad micheal jackson, now im mad real mad joe jackson typ?

2009-12-09 @ 23:50:13
URL: http://massconfusion.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, fint!

2009-12-10 @ 15:24:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0