FOR EMMA





Eh-Hanna-vänta-lite-snabbt-ska-bara-klicka-några-bilder-bilder. Helsingborg, älskade dumma stad.
Imorgon är det pardey efter mycket velande, det är en sak som avgör. Säger inte vad!!!! Hehe LOL. Iallafall hemma hos Jesper, lite oväntat, som jag inte träffat på år (nä) men ja.
Nu: sitter i köket vet inte om jag orkar ta fram matteböckerna. Jävla klass som ville ha provet imorgon, vilken jävla klass vill ha ett prov typ 3 veckor tidigare än menat? Eh? Har varit på sista tennisträningen med magvärk som 17 från ingenstans. Behöver väl lägga en riktigt fet brakare, eller så är det för att jag är fetehungrig. Nu ska jag sätta mig och äta o fisa. Hejhej!
(äta ostbågar o fisa. HAHA, äckligast idag. O för er efterblivna så är jag helt seriös)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: jullis

for emma forever ago

bara så du vet gäller inte de jag sa i matan längre ;) så vill du fortf komma? haha

2009-12-10 @ 21:43:48
URL: http://massconfusion.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0