JESUS WALKS


Döda den dålia upplösningen som blir när man lägger upp bilder men ok.

Snart är det jul och det är kul. Säger det varje dag och jag får sluta. Måste göra klart min engelska(som en del av har försvunnit!!!!!!) och min idrott. Lyssnar på Nirvanas unplugged-skiva på datorn och glömt bort hur bra dom är. Och hur (för)mycket jag lyssnade på dom. Denna veckan har redan börjat i en slow-motion-takt, men snart, snart, snart om några slow-motion-dagar så är det faktiskt jullov. Hur svårt det än är att tro.
Vet inte hur jag ska göra med en sak jag VILL beställa från H&M, på rean. Tänkt på den jättelänge men oiwkernsdsdf. Blir skitsur när jag inte hittar den, jätteglad när den finns kvar. Men vet inte om jag vill ha den.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: johanna

Hej! Riktigt kul att höra att du gillar min blogg och min stil! :) Det värmer att höra.. Riktigt fina bilder du tar.

Kram johanna

2009-12-15 @ 23:22:55
URL: http://myprecious.devote.se
Postat av: Jessca

cad är det för någon grejjs du vill ha? :D

2009-12-16 @ 22:24:52
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0