OVERANDOUT




Frånnågonstans.

Sprang i princip hem från skolan, ville bara hem. Såg ingenting. Vägen bara försvann som om man kollade ovanför ett ljus. Allting vände sig och jag mådde illa, blundade och allt snurrade ännu mer. Frös, hade ingen jacka. Sprang in. Sa att jag sov och fick inte bli störd. Allt snurrade och jag kunde inte ligga och blunda, fast jag ändå inte såg någonting om jag kollade. Väntade. Vände sida, försökte somna. Suckade. Plötsligt var klockan 7 och jag hade tydligen sovit. Vaknade dock några gånger av den värsta huvudvärken någonsin, har aldrig varit med om att det svider så mycket, på något sätt. Trodde helt seriöst att någonting satt runt mitt huvud, ett spänt bälte. Olidligt.

Nu: catpower, kent och annat på sova-listan. (Vad händer med världen?)

sånt som folk tycker om mig
Postat av: Jessca

sluta må dåligt :*

2009-12-15 @ 16:08:18
URL: http://dayboy.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0