PERFECT


Lite kul att denna bilden inte gick att ladda upp hemma, men här gåre.
Sitter i skolan och har fruktansvärt roligt. Nej. Jag kunde skitit i tyskan, som jag hade tänkt göra, vi kollade bara på tysk adventskalender på datorn. M, kul. Och nu har jag håla när jag kunde sovit. Känns dåligt.
Försöker göra företagsekonomin men jag fattar inte så det är skitsamma.
Lyssnar på Lou Reed och han är bara så fruktansvärt tråkig och verkligen inte bra. Men jag är helt tom på allt så jag vet inte vad jag ska lyssna på. Han sjunger perfect day och nej verkligen inte.
Jaja. Tennis senare idag och sen får jag se om jag hinner plugga färdigt. Sen matteprov också. Jävla klass alltså.

sånt som folk tycker om mig







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0