SNOW


Det var rätt mycket varmare för en månad sedan. För detta var väl typ nästan exakt så längesen? I helgen blir det -13. EY SKÅNE
Lyssnar på något konstigt som Jessica tipsade mig om, men hon är konstig. Varför berättar jag alltid vad jag lyssnar på och typ vad jag är hungrig på? Skitsamma. För det enda som är viktigt just nu är att vi slutar skolan imorgon och det betyder jullov. Omigod, redan? Iallafall, SKÖNT.


PS: jag har tandvärk tyck synd om mig jag är enammast i sverige nej tyck inte synd om mig för jag är inte ensam det har hänt något jag tror jag vet vad. DS.

PS2: skit på dig. DS2.

PS3: menade inte playstation2 när jag skrev PS2. DS3.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: hilda

Jättesnygg outfit!

2009-12-19 @ 18:14:56
Postat av: hilda

oj! menade det nyare inlägget med wecambilder. med hjärtastrumpbyxorna!

2009-12-19 @ 18:15:42
Postat av: Blue Harvey

Nice bild, gillade att du "dubblade" på den =)

2009-12-22 @ 10:36:47
URL: http://arschkatzen.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0