WALK

pimp myspace

Bilder: ffffound

Fina saker med denna dagen. Imorgon är det julafton och det första jag tänkte när jag kom på det var; åhnej. Men ja, den dagen är fortfarande fett utdragen fast att jag är 16 år och faktiskt inte bryr mig speciellt mycket om presenterna. Jag känner mig bara dum som bara får massa skit för ingen anledning. Jag tror lixom inte på gud osv, varför ska dom ändå köpa massa paket bara för att man ska göra så? Orkar inte "ska:n" hatar ordet ska. Dethär ska man ha gjort innan man dör, dethär ska man ha gjort om man är i Paris, detta ska man ha sett osv. VADÅ SKA?

sånt som folk tycker om mig
Postat av: jullis

fin designnnnn emmzzz :)):

2009-12-23 @ 18:41:48
URL: http://massconfusion.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0