+++++++++++

Jag ska nog sluta kolla på denna tjejens blogg. Varför? Jo, för jag blir irriterad varje gång eftersom hon råkar köpa just de plaggen jag hade tänkt köpa.
Stör det mig? Ja, för gissa om inte alla springer och köper dom sen så att hela sverige har dom. Va? Ja.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: ast

äääää skit i lisaplace, köp vad du vill

2009-01-11 @ 18:56:21
Postat av: eva

jag håller med dig!!!!

2009-01-11 @ 20:40:32
Postat av: Lina

Sv: haha på Zaras herravdelning för ett år sedan. ivbland e killkläder bäst ;)

2009-01-11 @ 23:03:48
URL: http://wiretowire.blogg.se/







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0