Neggo.








→ Jag hatar skolan så jävla mycket. Hatar. Hata hata.
→ Jag vill inte bo här.
→ Jag vill flytta in i en lägenhet. Långt ifrån denna hålan.
→ Jag är så jävla trött på alla.
→ Jag hatar min ipod. Jag kan inte lägga in musik på den. Och snart inte sätta på den.
→ Ja, jag vet ärligt inte vad jag tycker om.


sånt som folk tycker om mig
Postat av: jessipessi

skulle itne vi kunna flytta till västerås?

alltså du är nog den enda jag skulle kunna bo tillsammans med i en etta för då är det ju bara ett rum men det gör inget med dig. alltså för de kostar ju minde om vi delar på en etta också och om båda får bidrag från csn ( för vi pluggar gymnasiet) jag skulle kunna gråta arslet av mig om det blev så, men det kan ju funka med göteborg också men jag menar det är svårare att få lägenhet där och jag ahr en perfekt saki västerås åjävlar nu fick jag grymmaste iden

2009-01-19 @ 20:59:26
URL: http://Max500.devote.se
Postat av: Anonym

riktigt riktigt snygga bilder!

2009-01-21 @ 12:11:41
Postat av: LLlovisa

gosh gosh gosh. josh hartnett är snygg, du är snygg coll ordkejda liksom.



ja jag = hatar skolan och höganäs så mycket just nu. det känns som om det är ett svart moln som täcker hela staden( kan det kallas stad egentligen) som dödar alla känslor och tankar bara man är i närheten av den.

helst helst helst vill jag inte vara kvar i höganäs. mest och helst.

2009-01-21 @ 18:23:25
Postat av: emma sv;

anonym: tack, tack tack!

jesi: i like you ideea, and i don't want to be here.

meeeeen, västerås? vad är det ens? HA HA


llllllovisa: jag medjag medjag med! GÖTEBORG är min framtid.

2009-01-21 @ 18:55:37
URL: http://ehhma.blogg.se/
Postat av: lovisa

jätte fina bilder!:)

2009-01-26 @ 21:56:25
URL: http://fashionbylovisa.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0