T-t-t-tasty tasty.


Jag fyller år om.. EEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE typ hundra år (fem månader)
och jag vet redan vad jag vill ha. TYP. Fast jag vet ikke. Vet du? Nej, du vet ikke det.

NÅGON SOM VILL PASSA EN KATT? (inte för tillfället, långt ifrån. men jag menar i framtiden)
svara, annars säger jag inte hur mycket jag tycker om e.m.d.

sånt som folk tycker om mig
Postat av: dukanaldriggissavilkenfilursomharskrivitdethärmohahahah

jag passa ghejjerna kissemisse pluttis

2009-01-18 @ 12:07:57
URL: http://Max500.devote.se







jag tar bort alla kommentarer som har med reklam eller något annat jävla fjäsk och fläsk å göra. lägg inte ner tid på sånt skit, då passar du inte in här. ciao.


om folk kallar dig för nåt, skriv det här:
klicka där!!!1 askul!
din email (om jag ska anmäla dig)

haru en blogg? jadå!


säg säg säg nåt då!!! poss



Trackback
RSS 2.0